Yksi mekko:
1200028.jpg
Kaksi mekko:
1200030.jpg
Mitä nyt?
1200033.jpg
Onkohan näissä kaavoissa jotain hämärää? (a.k.a. olen pukeutunut animehahmoksi)
1200035.jpg
Ei vaan, se mekko tuli tuolle tiimalasivyötäröiselle Saksalaiselle.
1200037.jpg1200040.jpg
1200041.jpg
Niinkuin moni varmaan jo arvasikin.

Ei noista kankaista ihmisen mekkoa olisi tullut. Sisuskangas on paksua ja liurua, joten ompelujälki ei ole esittelyn arvoista. Ulommainen kangas taas on paksua puuvillaa ja maalattu akryyliväreillä. Eli ihan tönkköä. Olin joskus maalannut tuon opiskelijasoluhuoneeni ison ja ruman ilmoitustaulun peitoksi. En usko, että olisin koskaan sitä enää seinälle laittanut, joten pääsi toiseen käyttöön.

Toisin kuin moni varmaan jo luulee, en ole mitenkään musiikillisesti lahjakas. Pohjat sille oli tosin olemassa; äiti osaa laulaa, en minä ihan sävelkuuro ole, ja ensimmäisen soittimenkin sain tosi pienenä (melodica). Sen jälkeen olen yrittänyt soittaa koskettimia, kitaraa ja erilaisia rytmisoittimia. Debyyttini muusikkona olen tehnyt koulun kevätjuhlassa soittamalla nokkahuilulla Edelweisin. Sen jälkeen en ole moista soitinta turruuttanut. Näin myöhemmällä iällä olen esiintynyt soittaen bändissä triangelia.

Mutta jos ei ole lahjakkuutta, täytyy harjoitella enemmän. Ja intoa kyllä löytyy. Kyllä hallitsemillani soinnuilla jo monta lastenlaulua säestää, ja Mieskin on kehunut, että kyllä siitä biisin tunnistaa :)